۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۰۹
کد خبر: 30795318
T T
۰ نفر

فيروزكوه- امام جماعت مسجد جامع فيروزكوه گفت: بيداري اسلامي منطقه و جهان اسلام، نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران است.

حجت الاسلام و المسلمین 'محمد اسفندیار' روز پنچشنبه در مراسم یادواره شهدای فیروزكوه در محل مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: با مطالعه سیر تاریخ انقلاب شكوهمند اسلامی و تاریخ اسلام، مشابهت های فراوانی را می توان در این دو حركت عظیم مشاهده كرد.

وی با بیان اینكه امام راحل همان راهی را در پیش گرفتند كه نبی مكرم اسلام (ص) در 1400 سال قبل در پیش گرفته بودند، گفت: نخستین سخنرانی امام خمینی (ره) در سال 42 بسیاری از مردم را از خواب غفلت، گوشه نشینی و خانه نشینی بیدار كرد و 15 سال بعد در چنین ایامی ثمره و نتیجه آن به بار نشست.

امام جماعت مسجد جامع فیروزكوه تصریح كرد: تقوی، اخلاص و الهی بودن امام خمینی(ره) مخالفان را به كناری زد و محو نمود و امروز كه در آستانه سی و سومین بهار انقلاب می باشیم، رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و خون های پاك شهدا، بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام را رقم زده است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب، دستاوردهایی عالی و بین المللی و مایه مباهات است و كار به جایی رسیده كه دشمنان چشم دیدن پیشرفت های ما را ندارند و به ترور ناجوانمردانه و كوركورانه دانشمندان ما روی آورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندیار با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری كرد كه آحاد جامعه ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی در این عرصه خطیر، ضمن مایوس نمودن دشمنان ثابت نمایند كه علی رغم وجود مشكلات و فراز و نشیب های اقتصادی و . . . كماكان در خط انقلاب حركت می كنند و به تحقق آرمان های عالیه آن می اندیشند.

تهرام/8142/1457/1275
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ